Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

woensdag 13 oktober 2010

Post 17.

Hoi! Een hele week school gehad dus nu weer eventjes een postje. Ik heb mn haar anders gedaan zodat ik een lokje heb, en ik heb ook nieuwe foto's gemaakt, ik kan er wel een paar bij mijn outfits zetten, gheghe. Verder heb ik niks nieuws over mode of wat dan ook ofzo. Dus het word een kort postje, zonde eigenlijk. Ik wil binnenkort weer ff shoppen en een panty + een zwart rokje kopen. En zo'n mooie donkerblauwe jas met van die mouwtjes wat aan de bovenkant omhoogplooit en die mouwen dan tot de elleboog, die wil ik zoooo graag. ('ll) verder heb ik ook mn winterjas aangehad :DD HOUVANJULLIE! xxMarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten