Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

woensdag 6 oktober 2010

Post 15.

Hoi, daar ben ik weer. Ik heb mijn nagellak er af gehaald, ik vond hem té. XD
Oke verder wou ik even een nieuw berichtje plaatsen dus heb ik dat gedaan. :D
Ik wil zoooo graag een panty met die leuke lage schoentjes van de scapino en een zwart rokje
alleen mn moeder zegt dat ze haar geld eerst aan haar zelf moet uit besteden want ik heb laatst al heel veel gekregen. HHMPF. Dus nu moet ik creatief zijn en zelf leuke outfits bedenken maargoed. Het komt allemaal nog wel, ihopesoooo. Er zijn ook van die bandplooibroeken, die zijn zooo gaaf en die wil ik! plaatjes van bandplooibroeken kun je boven aan de pagina fashionplaatjes zien. Weetjewel, zo'n lekker ruime broek van boven met plooitjes en het word dan steeds strakker naar onderen, en die zijn er het meest in een camel-tint. Of konjak tint of HOEJEDATOOKMAARSCHRIJFT. maar weetje, dat ik die bandplooibroek in SPIJKERSTOF HEB?! haha die zijn wel koel hoor, van vingino. en zo'n gave boxer van vingino, heb ik nu aan. met bloementjesssss. Kan ik ook wel een plaatje van neerzetten. :3 Okay dit is weer een beetje een langere post en ik ben nog niet klaarrrr, nee want ik moet mn cijfers nog vertellen. Okay, daargaanwe.
Ak: 7,2.
Biologie: 7.9
Wiskunde: 6.2 & 7.3
Duits: 9.6
Geschiedenis: 10
Techniek: 8- & 7+
Engels: 8.7

MWUAHAHAHAHHAAH lekkernoggeenonvoldoendes. :3
HOUVANJULLIE xMarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten