Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

zondag 3 oktober 2010

Post 14

Hellooo, ik heb marie-claires. :D Die tijdschriften zijn écht leuk! Dus die ga ik lekker bewaren. Verder eh, heb ik een 6,2 op wiskunde. Naja, het is nog een voldoende. En deze week krijgen we een stuk of 4 cijfers terug... Tot nu toe nog allemaal voldoendes, en ik doe VWO. Verder heb ik vandaag KOEKJES GEBAKKEN! :D Haha, yummie. het was vandaag lekker weer! Alleen ik voelde me vandaag niet écht helemaal lekker, maar dat gaat nu wel weer. Ik heb verder geen nieuws, HOUVANJULLIE xmarijn

1 opmerking:

  1. Marie claire is leuk, de amerikaanse ook. Ik heb die met M-K olsen.

    http://fashion-fantasies.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen