Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

vrijdag 22 oktober 2010

Post 18.

Hoi! Sorry voor het late postje, maar ik heb het druk met school. Sowieso zit ik echt weinig meer achter de computer. Op school gaat het allemaal supergoed, ik scoor hoge cijfers en ik kan ook nog met mijn hobby's bezig zijn; waar computeren natuurlijk ook ondervalt maar mode gaat voor, dudes. Dus ik heb wel een aantal collages gemaakt, natuurlijk en ze zijn best mooi geworden, vergeleken met mijn allereerste collages heb ik al veel nieuwe technieken enzovoort van mezelf geleerd. Haha, wat klinkt dat 'officieel.' Morgen gaan wij op vakantie, naar Terschelling en ik hoop dat we een beetje mooi weer hebben, haha. Maar het word altijd leuk want we hebben een prachtig hotel met een binnenzwembad, dusseh. Oke naja dit was dus weer een wat langere post, zouden jullie reacties willen plaatsen? Verder over mode heb ik niks te melden, ik heb een aantal nieuwe outfits maar die had ik al lang, alleen heb ik die laatst in mn kast gecombineerd enzo; neem van mij aan: VEEL KLEDING HOEFT NIET. ALS JE GENOEG COMBINEERD EN CREATIEVE HERSENTJES HEBT, KAN JE ALTIJD 'SHOPPEN' IN JE EIGEN KAST EN DENKEN MENSEN DAT JE TOCH IETS NIEUWS HEBT!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten