Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

dinsdag 21 september 2010

Post 10

Hi! Vandaag ben ik thuis, vandaar het vroege tijdstip en waarvan je misschien wel dacht; ze is aan het spijbelen, hé? Nou, nee. Ik ben 'ziek'. En ziek tussen aanhalingstekens omdat ik mezelf ziek noem, en het eigenlijk niet ben. Een beter woord- of zin is eigenlijk: ik voel me niet helemaal lekker. Nou,  dat is het dus dus ben ik thuis, ik ben al heel veel dagen niet lekker naar school gegaan en nu stop ik er ook mee. Ik heb hoofdpijn, buikpijn maar ik ben niet ziek. Daarom ben ik even achter de computer gegaan (als ik echt ziek ben doe ik dat niet hoor) en eventjes bezig geweest met mijn blog. Jullie merken vast wel dat ik mn blog heb veranderd. Verder heb ik geen modenieuws, geen nieuwe kleren, niks noppes nada, maar wel; cijfers van s.o's. Van geschiedenis s.o. een tien, van wiskunde s.o. een 7,3. Nou, mooie cijfers toch? :D
Houvanjullie! xMarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten