Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

zondag 19 september 2010

Post 9

Hoi, mensen. Ik ben net op zolder geweest, was wel leuk daar, haha. Ik had een vet chill lijstje gezien met een borduurseltje erin, ik was er op slag verliefd op alleen ik mocht hem niet op mn kamer hebben, vonden 'ze' onzin. Pfft. Verder heeft mijn blog een hele metarmofose ondergegaan, en ik heb nog een mededeling.
Als je sommige posts niet kan vinden, meestal is dat post 1, 2, of 3, zie je dat bij oudere berichten.
Die knop kan je onderaan mn blog vinden: oudere berichten. Klik daarop, en je ziet de oudere berichten!
P.S.: Maar toch zijn de nieuwste berichten het leukst. :P


Verder heb ik geen nieuws. Tot ziens &ikhouvanjullieeeeeee, xMarijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten