Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

zaterdag 18 september 2010

Post 8

Hi! Vanochtend ben ik even naar de Bruna gesjeesd om een modetijdschrift te halen, en het is de Avant Garde geworden. Een modeblad met catwalklooks, make-up, beauty en alles wat in is. Dat wordt, (als ik hem uit heb) lekker knippen! (ik maak graag collages van mode). Ik kan wel een covertje opzoeken* Houvanjullie! xMarijn

*ALS BIJVOORBEELD IN EEN POST ZEG DAT IK EEN PLAATJE GA OPZOEKEN, DAN ZET IK DIE NIET IN DE POST NEER. IK ZET ZE DAN BIJ FASHIONPLAATJES NEER EN DAN ZET IK ERBIJ DAT DAT PLAATJE UIT BIJV. 'POST 12' KOMT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten