Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

woensdag 15 september 2010

Post 7

Hi! Paar dagen school van de tweede week alweer achter de rug.... Handvaardigheid is leuk! We moesten een voorkant van een snelhechter maken, en ik wou het eerst natuurlijk over.... mode doen, ja inderdaad. En ik snap het niet waarom ik het niet over mode heb gedaan. Naja, ik heb wel een plaatje van mode erin gezet, en ik heb met zilverfolie gewerkt. Maar het is wel heel mooi geworden, en daar gaat het natuurlijk om. Hmm meer weet ik niet echt om te vertellen, ik ga nog een aantal dingen veranderen aan mn blog; er komen meer fashionplaatjes bij, en ik wil nog fashionboeken plaatsen maar dat komt allemaal nog. Houvanjullie, liefs Marijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten