Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

vrijdag 10 september 2010

Post 6

Hoiiii, daar ben ik weer en dit keer met post... 8! Jaaaa wat gaat dat snel. Eigenlijk niet, maar goed. Zoals jullie misschien al weten zijn er twee nieuwe pagina's erbij en het zou zeker leuk zijn als je die bezocht want die zijn heeeel leuk. Maar nog niet af. Alleen dat zijn ze nooit. ;wbw; Okeeee verder heb ik vandaag niet veel huiswerk dus kan ik lekker aan mn blog klooien en dat is leuk hoor. :3 Hmmm verder, nieuws? JA! ik heb foto's gemaakt van mn blousje + riempje en nog wat funn foto's maar die staan nog niet op de harde schijf, komen er ooit nog wel een keer aan maar nu heb ik even geen zin d'rin. Sorry darlings, but iloveyou. xMarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten