Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

dinsdag 7 september 2010

Post 5

Hallooootjes, eerste officiele schooldagen gehad, en ik moet zeggen dat het wel vermoeiend is, hoor... Maar natuurlijk ook leuk, weer eens iets anders. Hmm, ik heb een nieuw shirtje. Van Retour,  een effen zwarte,  maar hij is zoooo chill. Ff kijken of ik hem kan zoeken op internet, of kan VINDEN op internet :33
Ik heb mijn huiswerk al gemaakt dus kan ik dan lekker verder op mijn blog. Alhoewel moet ik ook nog een tekening maken. Maar goed dat kan volgende week ook nog wel... Of in het weekend, ik moet ff kappen met die onzin vertellen want ik schrijf gewoon mijn gedachten op, weetjewel. Maar verder over mode, wat willen jullie nog op mijn blog? Kapsels? Ben ik druk mee bezig. ;-) Alleen kan ik het niet verder afmaken, of in elk geval dit moment niet. De don'ts van kleding? En dan de 'leuke?' Oh trouwens ik kan dat shirtje niet vinden. Andere keeeeerrrr, ik ga lekker bezig met mijn Do & don''ts. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten