Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

zondag 5 september 2010

Post 4

Halloooo, mensen. Sorry voor de paar dagen die er tussen zaten wanneer ik niet in mijn blog heb geschreven, gister kon het sowieso niet, ik was op kamp, vrijdag naar school en s'avonds winkelen,
donderdag survivalen en barbeque, en woensdag heb ik het volgens mij vergeten. :$ Daarom nu weer,
en ik heb genoeg te vertellen dus dit wordt een lange post, denk ik zo. Nou, eh vrijdag heb ik dus gewinkeld en heb dus zéker dingen gekocht. En niet veel, maar ik ben dus wel met iets thuis gekomen: een gevlochten dun bruin leren riempje, een ruitjesbloes en een tregging, en een hempje, oh en een spijkerbroek. :D Spijkerbroek bij Gerans, en de rest van H&M. Okidoki, ik was op kamp met mijn orkest, waar ik dus saxofoon in speel + nog twee andere orkesten en dat was heel gezellig, we hebben ook een concert gespeeld en dat was allemaal wel funjeweet. Morgennn weer naar school en dit is dan ook echt school, ik heb morgen ak, mens en natuur 2 uur, 2 uur gym of ander half uur en dan heb ik nog wiskunde, duits en geschiedenis. Nou eh voorderest niet echt veel nieuws eh,  nee. van die post 7 trouwens heb ik post 5 gemaakt, gheghe. HOUVANJULLIE! xMarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten