Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

woensdag 22 september 2010

Post 11

Hi! Vandaag heb ik er een nieuwe outfit bij gezet, outfit 2.
Beschrijvingen kan je hier lezen, daarom begin ik bij outfit 2 te beschrijven, outfit 1 staat al ergens in de post-rij. :D Oke, nou die foto's heb ik dus vandaag gemaakt, bij het mooie zonnetje. :) Daarom vind ik dat de foto's met mooi licht zijn uitgekomen. Maar over de outift, ik heb een simpel, zwart (en rood, alleen het merkplaatje) shirtje van Retour aan met knoopjes, mn nieuwe spijkerbroek en mijn birkenstocks. Wat ik heel leuk vind is een lange jeans met birkenstocks. Ook heb ik de zijkant van mn bril gefotografeerd, want die vind ik héél leuk staan bij deze outfit, ik draag zwart-rood-wit & denim vandaag, een zwart-rodebril, een zwart-rood shirtje en een spijkerbroek + witte birkenstocks. Een hele simpele, maar stoere outfit.
HOUVANJULLIE! Liefs, Marijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten