Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

vrijdag 24 september 2010

Post 12

Hi! Straks heb ik een slaapfeestje van mijn vriendin en heb er supaaaaazinin. :)
En dan die dag dat het is afgelopen, heb ik s'avonds een feest van nog een andere vriendin.
Huiswerk heb ik zo goed als af, alleen eh niet echt AF zegmaar maar dat doe ik die zaterdag
& zondagwelofzo, of ik doe het een keer NIET! OEHYEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ik doe het een keer niet, ik doe het een keer niet, ik doe het een keer niet.
Psssst, weetje mensen. ik kan geen huiswerk niet maken. ben ik nu een studienerd ofzo?
Want je weet, dan krijg je weer op je KOP EN DAAR KAN IK NIET TEGEN, GHEGHE
oke, ik beken ik ben hyper. jewilnieweten, als je vanavond bij ons komt; dan ben ik niet meer te houweeeee jongeeee okeeeee daaaaag jongeeeeee
p.s; sorry dat dit niks met mode te maken heeft. MODEMODEMODE, ARGH KÜTZOOI
okeeebyeeee HOUVANJULLIE! xMarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten