Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

zondag 29 augustus 2010

Post 2

Hoi, lieverdsss, daar ben ik weer. Vandaag zondag, morgen nog vrij en dinsdag t/m vrijdag introductieweek en heb er zin innn, donderdag gaan we survivalen. :D Hmmm, verder niet écht nieuws, vanmiddag komen opa & omaaa en eh ik zit hier in mn warme vestje want het is kouuuuud. Dat is best wel stom, weetje. Vanochtend scheen de zon nog! Net zoals zaterdagochtend, maar dan word het middag en dan, brrrr. We hebben de houtkachel al aan :O Maar dit is dus een mooie dag om even lekker te bloggen, en te tekenen enzo. Geen kledingnieuws enzovoort, maar van mijn blog imonline.nl/fashistyle weet ik het wachtwoord niet meer :O Sowieso is dit het allerbeste blog van mij dus ga ik hier lekker op verder. Dus gaan al de fashionplaatjes ook op dit blog. Als dat lukt, tenminste, veel plezier nog vandaaaaag, houvanjullie. xMarijn

2 opmerkingen:

  1. Hihihi houtkachel!? Zo koud? ;O
    snap je al heel je blog gebeuren? Ik heb er ook over na gedacht er een te starten, maar heb nooit zo heel veel te vertellen. :-I
    Houd je ook van make-up? Vooral dát vind ik leuk om te lezen, maar fashion ook. ♥♥♥
    xxxxFelicity.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, ik ga ook wel wat over make-up plaatsen. Nouja, redelijk snap ik al het bloggebeuren, dankjewel! x

    BeantwoordenVerwijderen