Welkom op mijn blog!

Hoi! Ik ben Marijn en ik heb een soort van fashionblog begonnen, ik hou van mode en ik wil graag anderen vertellen wat ik doe enzo. Ik heb verschillende pagina's en het is leuk als jullie een reactie achterlaten!
xMarijn.

vrijdag 27 augustus 2010

Post 1

Hoi iedereen, dit is mijn eerste post op mijn blog! Ik heb een nieuwe winterjas, nieuwe laarzen en binnenkort zal ik daar wel een foto van neer zetten, en dan krijgen jullie mijn all-stars plus mn nieuwe sjaaltje ook te zien. (mijn nieuwe sjaaltje, och ja die was er ook nog... Ja, sorry maar ik ben er blij mee). Maar eerst ga ik Popstars kijken... Morgen weer verder of tijdens de reclame! Houvanjullie! Marijn.
Ennnn de plaatjes heb ik erbij gezet, je vind ze hieronder. Op volgorde: Mn allstars, mn nieuwe sjaaltje en mn nieuwe laarsjes. Winterjas kon ik niet vinden. :(
                  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten